Gävletripp

Lille plutt är en tröttis idag, med all rätt. Jag är lite seg jag också känner jag...
Vi spenderade helgen i Gävle hos K, D, T & N. Supermysigt!
När vi kom hem igår så blidde det en prommis med A & L och imorse blidde det en riktig långis och en del av den långisen fick vi sällskap av  A och lille E.

Ja, Gävletrippen var det ja...
För hundarnas del blev det en del bus, prommisar i och igår även agility... Följde inte med till ridhuset med tanken att jag och Morgan skulle vara med på själva träningen, utan att kolla på och hjälpa till att bygga. Men Karin och Lotta övertalade mej att också träna så jag gjorde väl det då och i efterhand var jag väldigt glad för det. Gick jättebra, Morgan skötte sej fin-fint :) Hade föreställt mej att Morgan skulle rejsa runt i ridhuset eftersom det var nya hundar och ett helt nytt ställe, eller att han rent av skulle kuta ut ur ridhuset (både sargen och ridhusporten var nämligen öppen) och bekanta sej med hästarna i hagarna istället... Men si det gjorde han alltså inte. Tji fick matte som alltid föreställer sej det värsta... :P


En söt vildkanin.
Vi såg två på lördagens nattepink, en av dom skuttade iväg och Morgan ville gärna hänga på men det fick han inte :P







Kommentarer
Postat av: Karin

Träning gick ju kanon å skoj var det!!

2011-01-28 @ 07:20:02
URL: http://karinsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0